ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
– Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου;
Οι τρόποι πληρωμής είναι:
· Με Πιστωτική Κάρτα Visa, Maestro, ή MasterCard οποιαδήποτε τράπεζας.
· Μέσω PayPal.
· Με τραπεζική κατάθεση.
· Με Αντικαταβολή Μετρητοίς.
– Μπορώ σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνω ικανοποιημένος να κάνω αλλαγή;
Βεβαίως! Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε να διαβάσετε την ενότητα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ».
– Ποια είναι η χρέωση για μεταφορικά εντός Ελλάδος;
Για αποστολές εντός Ελλάδος το κόστος αποστολής είναι δωρεάν σε αγορές άνω των 30,00€ (σε αγορές αξίας κάτω των 30,00€ η χρέωση μεταφορικών είναι 2,00 €).
– Τι χρόνο παράδοσης να υπολογίζω;
Η παράδοση πραγματοποιείται σε 1-5 ημέρες με πιθανότητα επιμήκυνσης αναλόγως εκτάκτων συνθηκών.
– Τι ασφάλεια έχω αν αγοράσω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με την πιστωτική μου κάρτα;
Η BILLYBRO χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση 128bit (την πιο ισχυρή σήμερα), για ασφαλείς on-line εμπορικές συναλλαγές. Κατά αυτό τον τρόπο όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων του αριθμού της πιστωτικής κάρτας, του ονόματος και της διεύθυνσής σας, κρυπτογραφούνται ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους στο Internet.
Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) είναι σήμερα ένα παγκόσμιο standard στο Διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites), όταν αυτοί χρησιμοποιούνται από τους δικτυακούς χρήστες, για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από ένα μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά τη μεταφορά.
– Μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν ηλεκτρονικά και να ζητήσω αποστολή δώρου σε κάποιον φίλο μου;
Βεβαίως, αρκεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία του παραλήπτη, και να επιλέξετε τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, PayPal ή τραπεζική κατάθεση.
– Σε τι νόμισμα μπορώ να πραγματοποιήσω τις αγορές μου;
Οι τιμές των προϊόντων είναι πάντα σε euro.
– Πώς προσθέτω είδη στο καλάθι αγορών;
Αφού επιλέξετε κατηγορία και το προϊόν που σας ενδιαφέρει, επιλέγετε το μέγεθος, και πατάτε το κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ.
– Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;
Παρακαλούμε να διαβάσετε την ενότητα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ»
– Πώς αντιμετωπίζεται η περίπτωση να μην παραλάβω αυτά που αγόρασα;
Σε κάθε περίπτωση η εταιρία courier με την οποία συνεργαζόμαστε θα επικοινωνήσει μαζί σας (για τον λόγο αυτό είναι αναγκαία η συμπλήρωση του τηλεφώνου σας στα στοιχεία που μας δίνετε). Μπορείτε όμως και εσείς να έρθετε σε απευθείας επαφή με το τοπικό γραφείο ανά τον κόσμο. Φυσικά η εταιρία BILLYBRO θα είναι πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 6983921128 ή να μας αποστείλετε email στην διεύθυνση [email protected].
– Πώς μπορώ να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά την παραγγελία μου;
Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας, θα λάβετε ένα email το οποίο θα σας επιβεβαιώνει την παραγγελία σας αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας. Σε αντίθετη περίπτωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εταιρία στο τηλέφωνο 6983921128 ή να μας αποστείλετε email στην διεύθυνση [email protected].
– Τι σημαίνει όταν δεν εμφανίζεται το μέγεθος μου στην επιλογή μεγεθών;
Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο προς διάθεση στο συγκεκριμένο μέγεθος.
– Τι κάνω αν έχουν αλλάξει τα στοιχεία μου;
Όταν κάνετε LOGIN πληκτρολογείτε εκ νέου όσα από τα στοιχεία σας έχουν αλλάξει.
– Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία που έχω ολοκληρώσει;
Θα πρέπει να γίνει άμεσα ειδοποιώντας μας με email στην διεύθυνση [email protected] έχοντας συμπληρώσει τα πλήρη στοιχεία σας.
-Μπορώ να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου?
Θα γνωρίζετε πότε παραλάβαμε την παραγγελία σας και για πόσο την επεξεργαζόμαστε μέχρι να την επιβεβαιώσουμε. Από τη στιγμή που θα φτάσει η παραγγελία στο συνεργαζόμενο κούριερ θα ενημερώνεστε από εκείνους με αριθμό αποστολής για να παρακολουθείτε την πορεία της και για την ημερομηνία παράδοσης.